Vi ringer kunden
Har du en beskjed du ønsker å formidle til kunde eller andre? Send oss beskjeden, og vi ringer opp og formidler denne. Utgående anrop er å anse som en tilleggstjeneste om ikke annet er særskilt avtalt, og prisen avhenger av valgt abonnement. Ta kontakt med kundeservice for mer informasjon.
Samtaler utenfor åpningstid
Selv om vi er til for å yte personlig service til dine kunder, så har også Televakt en åpningstid. Utenom våre åpningstider har vi systemer for å fange opp hvem som har ringt, og hvis ønskelig kan vi automatisk ringe tilbake til vedkommende neste arbeidsdag. Positivt for innringer – en servicefordel for deg!
Velkomstmeldinger
Ønsker du at innringer får en bestemt melding spilt av før samtalen blir besvart av våre sekretærer? Intet problem – med vår sentralbordløsning kan du velge mellom selv å spille inn en slik melding, eller å få en melding ferdig spilt inn i av våre stemmetalenter i profesjonelt lydstudio.
Utvidet åpningstid
Normal åpningstid for Televakt er hverdager 0900-1600. Ved behov kan vi også tilby utvidet åpningstid, fra kl. 0800 til kl. 2200 på hverdager, samt lørdagsåpent til kl. 1600. Utvidet åpningstid bestilles separat og prises i henhold til nærmere avtale.
Timebestilling og reservasjoner
Våre sekretærer kan bistå innringer i å foreta timebestilling, bordreservasjoner, møtebooking og en rekke andre tjenester. Vi tilbyr løsninger tilpasset en rekke bransjer og behov og kan også foreta integrering mot bedriftens allerede eksisterende systemer.
Kundeservice
En av de vanligste tjenestene våre operatører yter er salg- og kundestøtte. Dersom man ønsker å frigjøre tid i bedriften, er dette ofte et godt sted å starte. La oss ta jobben med å ta i mot bestillinger eller besvare de vanligste spørsmål som kunder måtte ha!