Telefonen er fortsatt den aller viktigste kanalen inn til bedriften! Undersøkelser viser blant annet at kunder som tar kontakt pr. telefon er klar for å gjøre en handel i langt større grad enn dersom kontakten etableres f. eks. pr. e-post. Konkurrenter er ofte bare et klikk unna. Det gjør det viktigere enn noen gang å gi innringer en god opplevelse!
Med et fullservice sentralbord fra Televakt tar vi imot bedriftens innringere på en profesjonell og hyggelig måte. Vi besvarer de vanligste spørsmål på direkten og kan sette over til rett ansatt eller avdeling ved behov. Vår svartjeneste er selvsagt også inkludert!
TYPISKE BRUKSOMRÅDER
- For å oppnå kostnadsbesparelser ved å redusere behovet for egne ansatte
- Man ønsker et felles hovednummer til bedriften
- Ved ikke svar på ansattes mobil og man ønsker å tilby sett-over til kollega
- Til avlastning av bedrifftens interne sentralbord i perioder med høy trafikk
- Til bruk i ferie, ved sykdom og annet fravær
PASSER FOR
Både små og store bedrifter kan dra fordel av en sentralbordløsning. Televakt er dessuten et rimelig alternativ til å la egne ansatte håndtere forefallende oppgaver. Og husk: Inkludert i avtalen er selvsagt også tilgang til full telefonsekretærtjeneste!
VISSTE DU AT…
NØKKELEGENSKAPER
Vår sentralbordtjeneste er en fleksibel tjeneste som kan tilpasses den enkelte bedrifts behov. Her trekker vi frem noen av tjenestens viktigste egenskaper. Punktene er langt fra utfyllende – ta kontakt for mer informasjon!
APP TIL MOBILTELEFON
Et abonnement på Televakt sentralbord inkluderer også vår telefonsekretærtjeneste og anledning til å benytte seg av vår populære Televakt-app. Appen er å finne i utgaver for iPhone og Android og inkluderer blant annet følgende funksjonaliteter: