
Analyser, utredninger og saksforberedelser krever ofte høy grad av konsentrasjon. Avbrytelser forlenger ikke bare tiden det tar å gjøre jobben, men øker også sjansen for feil.
Advokater, rådgivere og andre i konsulterende bransjer benytter Televakts tjenester daglig til håndtering av innkommende samtaler. Vår svartjeneste reduserer behovet for tilgjengelighet på telefon, samtidig som det gjør det mulig å jobbe strukturert og uten avbrytelser med den enkelte klient.
HÅNDVERKERE
De fleste som utfører oppdrag ute hos kunder vet at å motta telefoner «på stedet» ofte kan være ubeleilig. Håndverksbedrifter har løst dette med å la Televakt ta imot innringer, vurdere hastegrad og formidle beskjed videre. Slik kan rørleggeren, elektrikeren og andre få jobbe uavbrutt og følge opp innringer på et senere tidspunkt – samtidig som innringer føler at deres henvendelse ivaretas på en profesjonell og trygg måte.
Vi kan også tilby et helhetlig system for registrering av befaringer og håndtering av tilbud, ordrer og fakturering, fullt integrert med deres bankforbindelse! Alt til en hyggelig pris, selvsagt!


KLINIKKER OG FRISØRER
Frisører, klinikker og skjønnhetssalonger er eksempler på virksomheter som lever av å selge sin egen tid. Kjernen i hverdagen er behandlingen som gis kunden, og få kunder vil sette pris på stadige avbrytelser i behandlingen.
Flere klinikker har valgt å overlate telefonhenvendelser og timebooking til oss. Vi besvarer de vanligste spørsmål om klinikken og registrerer timer direkte i vårt egen online timebok, som klinikken får tilgang til, eller i klinikkens eget system.
SMÅBEDRIFTER
Bedrifter med mindre enn 10 ansatte utgjør nær 90% av alle norske bedrifter. Jo mindre bedriften er, jo flere oppgaver fyller ofte den enkelte, og jo mer sårbar blir man ved sykdom og fravær.
Televakt hjelper en rekke småbedrifter i hverdagen, enten som avlastning i lunchen, møter, ferie og sykdom, eller som en fast partner som tar hånd om alle bedriftens samtaler.
